در این دوره به شما یاد میدهیم تا به html و css مسلط شوید و هر نوع قالبی که دوست دارید رو کدنویسی کنید.
تعداد صفحات | 450 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | zip |
دسته بندی | دوره های آموزشی |
در این دوره فوق العاده یاد خواهید گرفت، هر نوع قالب وبسایت را طراحی و کدنویسی کنید. بر خلاف دوره های موجود، در این دوره به شما هم HTML4 و CSS2 را یا خواهیم داد هم به صورت کامل HTML5 و CSS3 یاد خواهید گرفت.
این دوره آموزشی، یکی از محبوبترین دورههای موجود در سورس ایران است چون توسط کسی تدریس شده است که متخصص حرفهای طراحی وبسایت است و به صورت حرفه ای در شرکت های مختلف، طراحی سایت انجام داده است. دوره کاملا بر اساس بازار کار ارائه شده و اصلا چیز به نام مسائل تئوری در آن وجود ندارد. (کاملا عملی و کاربردی)
[dw-note color="green"]این دوره به تازگی آپدیت شده و کاملا به روز است.[/dw-note]
دوره پروژه محور آموزش HTML , CSS به صورت کامل و جامع
برنامه نویسی، یکی از مشاغل پردرآمد جهان است. یکی از شاخه های برنامه نویسی نیز طراحی وب می باشد که روز به روز در حال پیشرفت و تبدیل شدن به یکی از الزامات دنیای امروز است. امروز هر شخصی که می خواهد خود را به دنیا معرفی کند، از سایت ها استفاده می کند.
برای اینکه بتوانید درآمد خوبی کسب کنید و نمونه کارهای خود را به افرادی که در نزدیکی شما نیستند، نشان دهید، باید یک سایت خوب داشته باشید تا تمامی اطلاعات خود را در آن قرار دهید و پس از جلب نظر مشتری ها، پروژه های آنها را انجام داده و شروع به درآمدزایی کنید. در این صورت، مشتری های شما، از کل جهان خواهد بود نه فقط یک شهر. پس امروزه هر شغلی، نیاز به یک سایت دارد.
یکی از مشکلاتی که علاقهمندان به برنامهنویسی طراحی وب با آن روبهرو هستند، نداشتن یک نقشه راه خوب برای یادگیری برنامهنویسی وب و ادامهی کار در این حوزه است.اینکه از کجا شروع کنیم و چطور در ادامه راه بتوانیم پروژه های بزرگ بنویسیم.
اگر میخواهید شیوههای یادگیری و ادامهی کار برای حرفهایتر شدن را در برنامه نویسی وب فرابگیرید و در عمل به کار ببندید "با ما همراه باشید"
اولین قدم برای طراح وب شدن یادگیری زبان های نشانه گذاری HTML و CSS می باشد. این دو زبان نشانه گذار به عنوان اولین گام در طراحی وب سایت باید ابتدا فرا گرفته شوند. در این دوره آموزش که در قالب 9.5 ساعت ارائه شده است شما به صورت کامل HTML و CSS را فرا میگیرید و در ادامه استاد به صورت پروژه محور دو سایت (PSD سایت) رو به HTML و CSS تبدیل می نماید.
Html زبان استاندارد طراحی صفحات وب است و کلیه کدهای صفحه اعم از طرف سرور و طرف مشتری در نهایت به کدهای HTML تبدیل شده و توسط مرورگر نمایش داده می شوند. پس اولین و مهمترین بخش طراحی وب سایت می باشد.
CSS زبانی است که توسط آن قادر خواهید بود تا استیل طراحی صفحات وب سایت تان را یکبار تعریف و به صفحات مورد نیازتان اعمال نمایید. یعنی جهت زیبا سازی سایت و صفحات وب باید از زبان CSS استفاده کنید و بعد از HTML باید فرا گرفته شود.
مثال برای HTML و CSS
همانطور که در بخش بالا گفتیم در این دوره آموزشی، علاوه بر HTML4 و CSS2، نسخههای HTML5 و CSS3 را یاد خواهید گرفت. در ابتدا اصول و مبانی اولیه طراحی وبسایت را به شما آموزش میدهیم و بعد در قالب 3 پروژه کامل آموزش ادامه پیدا می کند.
در این دوره نحوه ریسپانسیو کردن قالب های سایت را به صورت دقیق و اصولی فرا خواهید گرفت. (به صورت کاملا پروژه محور و بر اساس تجربیات حرفه ای مدرس)
برای اینکه متوجه شوید در این دوره چه قالب های آموزش داده می شود می توانید از بخش زیر، روی دمو یا همان پیشنمایش آنها کلیک کنید و قالب های مورد نظر را ببینید. سه قالب آموزش داده شده شامل یک قالب شرکتی، قالب خبری و قالب سایت بازی است.
خیلی ساده بگم هیچ اتفاقی رخ نمیدهد. دهها میلیون انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین آموزشهای پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود میپردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقتهای خود برنامهای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری میکنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام میبرد. یک سرمایه گذاری مطمئن که سالیان سال نتیجه آن را در سراسر زندگی خود خواهید دید.
[dw-note color="green"]برای اطمینان از کیفیت دوره، 6 جلسه از این دوره را به صورت رایگان برای شما در بخش زیر قرار دادیم که با خیال راحت بتوانید دانلود و از کیفیت عالی این دوره اطمینان پیدا کنید.[/dw-note]
هدف از این پایان نامه وضعیت اخلاق ورزی و توزیع نظام های اخلاقی دینی و دنیوی در میان نخبگان علمی و عوامل موثر بر آن در دانشگاههای دولتی تهران می باشد
تعداد صفحات | 350 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | علوم اجتماعی |
در پژوهش حاضر مسأله اصلی این است که آیا میان احساس عدالت و هویت ملی در بین جوانان رابطه ای وجود دارد؟ یکی از مسائلی که در حال حاضر توجه اندیشمندان و محققان و سیاستگزاران را بخود جلب نموده است
تعداد صفحات | 373 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | علوم سیاسی |
هدف از این پایان نامه تشریح روابط رسوبی،روشهای برآورد ، تحلیل و بکارگیری آنها می باشد
تعداد صفحات | 270 |
حجم | 9 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مهندسی عمران |
هدف از این پایان نامه بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان بانک ملی شهرستان اصفهان می باشد
تعداد صفحات | 235 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مدیریت |
بیان موضوع
اندیشمندان مدیریت و صاحب نظران رفتار سازمانی پیرامون مقوله تعهد و بویژه تعهد سازمانی به تفصیل سخن گفتهاند. مروری بر ادبیات مربوطه نشان میدهد. تعهد سازمانی موضوع جدیدی است که بیشتر در دو دهه اخیر بسط و گسترش یافته است.تعهد در زبان فارسی به معنای برگردن گرفتن شرط و پیمان و خود را ملزم به انجام عملی دانستن تعریف شده است (مولایی، 1378).بوکانان (1974) تعهد را اینگونه تعریف کرده است: تعهد نوعی وابستگی عاطفی و تعصب آمیز به ارزشها و اهداف یک سازمان میباشد. وابستگی به نقش فرد در رابطه با ارزشها و اهداف نسبت به سازمان به خاطر خود سازمان جدای از ارزشهای ابزاری آن (مولایی، 1378).
استیرز و پورتر (1983) تعهد سازمانی را درجه نسبی تعیین هویت فرد با یک سازمان خاص و درگیری و مشارکت او با آن سازمان بیان کردهاند. در این تعریف تعهد سازمانی سه عامل را شامل میشود (Steers & Porter, 1983, 283) .
الف) اعتقاد قوی به اهداف و ارزشهای سازمان
ب) تمایل به تلاش قابل ملاحظه به خاطر سازمان
ج) آرزو و خواست قوی و عمیق برای ادامه عضویت با سازمان
آلن و می یر (1991) معتقدند که تعهد یک حالت روانی است که نوعی تمایل، نیاز و الزام جهت ادامه اشتغال در یک سازمان میباشد. این اندیشمندان تعهد را به سه بعد تعهد عاطفی، تعهد مستمر و تعهد هنجاری تقسیم کردهاند (Meyer & Allen, 1991, 61-67).جان کروپانزا و همکاران (1997) تعهد سازمانی را اینگونه تعریف نمودهاند. تعهد سازمانی نوعی احساس وابستگی و تعلق خاطر به سازمان است (مولایی، 1378).آرجریس (1998) معتقد است که تعهد یک مفهوم روابط انسانی است که به توانمند کردن و فعال کردن ذهن انسان اشاره دارد. بدون تعهد اجرای هر تمهید یا ایده جدیدی به سختی پذیرفته میشود (مولایی، 1378).
در مجموع چنین به نظر میرسد که کلیه تعاریف ارائه شده در زمینه تعهد سازمانی در بر گیرنده این سه موضوع کلی است.
الف) وابستگی عاطفی به سازمان
ب) هزینههای متصوره (احتمالی) ناشی از ترک سازمان
ج) احساس مسئولیت، الزام و تکلیف به باقی ماندن در سازمان
در پژوهش حاضر تعریف مورد نظر ما از تعهد سازمانی معطوف به دیدگاه آلن و می یر از تعهد سازمانی است.
در مدلی که توسط آلن و می یر(1987) مطرح شده هر یک از این موارد به ترتیب چنین نامیده شدهاند. (Allen & Meyer, 1990, 1-18)
1. تعهد عاطفی [1]
2. تعهد عقلانی یا مستمر[2]
3. تعهد تکلیفی یا هنجاری[3]
نقطه مشترک هر سه جز مذکور این است که تعهد یک حالت روانی بوده که در ابتدا روابط کارمند را با سازمان مشخص کرده و ثانیاً بطوری ضمنی اشاراتی مبنی بر تداوم یا قطع عضویت فرد در سازمان دارد.
تعهد عاطفی: بیانگر پیوستگی عاطفی و تعیین هویت کارمند با ارزشها و اهداف سازمان.
تعهد مستمر یا عقلانی: بیانگر هزینههای ناشی از ترک سازمان و لذا اجبار به باقی ماندن در سازمان.
تعهد هنجاری : بیانگر احساس تکلیف، دین و الزام به باقی ماندن در سازمان است.
تئوری خاصی که ترنر ولارنس مبتنی بر پیش نیازهای شغلی ارائه کردند سنگ بنای چیزی را گذاشت که می توان بدان وسیله ویژگی های کار را تعریف کرد و به رابطه بین انگیزش، عملکرد و رضایت شغلی افراد پی برد. یعنی ریچارد هاکمن وگرگ الدهام توانستند الگوی ویژگی های شغلی را (بر آن اساس ) ارائه کنند (رابینز، 1383، 928).
استونر ودیگران (1382، 619) بیان می دارند ریچارد هاکمن و همکارانش می خواستند که کارگرها برای انجام دادن کار خود دارای انگیزه بالایی باشند، پنج بعد شغل را در نظر گرفتند. با توجه به الگوی ویژگی های شغلی، هر نوع کار یا شغلی را می توان بر حسب پنج بعد اصلی کار به شرح زیر بیان کرد :
1. تنوّع مهارت[4] :
رابینز (1383، 928) اظهار می دارد: میزان یا درجه ای که کار به مهارتهای مختلف نیاز دارد و کارگر باید چنین مهارتهایی را داشته باشد.
مورهد و گریفین (1382، 203) بر این اعتقادند : تنوّع مهارت درجه نیازمندی شغل به فعالیت های متنوّع است که لازمه آن داشتن مهارت ها و استعداد های مختلف می باشد.
فعّالیت های مختلفی که برای انجام کار مورد نظر لازم است، و کارگر یا کارمند باید از مهارت ها، شایستگی ها و توانایی های خاص خود استفاده کند (رابینز، 1383، 18).
انواع مهارت هایی که برای انجام وظایف محوله لازم است (استونر ودیگران، 1382، 620).
تنوّع مهارتها، تعداد و گوناگونی مهارتهای لازم برای انجام کار است. مشاغل نیازمند فعالیتهای مختلفی هستند که دربرگیرنده استفاده از شماری از مهارتها و استعدادها است. هنگامی که وظیفه ای نیازمند فعّالیتهای تلاش برانگیز یا مهارتها و استعدادهای مختلف است، آن وظیفه از سوی هر فردی که آن را انجام می دهد، معنی دار تلقی می شود. هرگاه شغلی مهارت چندگانه کارمند را به کار گیرد آن فرد شغل را شخصاً معنی دار می یابد هرچند که به هرصورت آن شغل به طور مطلق دارای اعتبار و اهمیّت چندانی نباشد.
2. هویت وظیفه[5] :
منظور از هویت شغل عبارت از تفهیم این مطلب به کارکنان است که کارشان با سایر فعّالیت های سازمان چه ارتباطی دارد؟ برخی از کارکنان به علت اینکه از نحوه ارتباط کارشان با سایر فعّالیت های سازمان آگاهی ندارند، در ضمن کار کردن و یا در پایان آن احساس موفقیت نمی کنند. واگر کار آنها به گونه ای باشد که شاغلین احساس کنند کارشان با سایر کارها ارتباط دارد درخواهند یافت که در رسیدن به هدف های سازمان، کار مهمی را انجام می دهند و بدین گونه رضایت شغلی آنان افزایش می یابد.
طرح، واحد یا بخشی از کار که کاملا مشخص و به خودی خود دارای هویت خاص است (استونر ودیگران، 1382، 620).هویّت کار، درجه نیازمندی شغل به انجام یک کار مشخص یا به عبارت دیگر، داشتن شغلی است که دارای آغاز و پایان و یک نتیجه ملموس است. اگر کارمندی یک محصول را به طور کامل تولید یا مونتاژ کند و یا یک واحد کامل خدمت ارائه دهد، وی کار را معنی دارتر از آن می یابد که فقط بخش کوچکی از تمامی کار را انجام دهد.
3. اهمیّت وظیفه[6] :
رابینز (1383، 928) بر این اعتقاد است که: میزان یا درجه ای که کار می تواند بر زندگی سایر افراد اثر بگذارد.
به نظر مورهد و گریفین (1382، 203 ) اهمیت شغل به میزان اثر شغل بر زندگی یا کار دیگران، در همان سازمان و یا در محیط خارج از سازمان بستگی دارد.
اهمیت کار را می توان از اثری که بر دیگر کارکنان سازمان دارد مشاهده کرد.
میزان یا حدودی است که کار مزبور بر کارها یا زندگی دیگران اثر می گذارد (چه در داخل و چه در خارج از سازمان) (استونر ودیگران، 1382، 620).
4 . آزادی عمل[7]:
میزان یا درجه ای که کارگر یا کارمند دارای استقلال یا آزادی عمل است و می تواند به هنگام انجام کار و تعیین مراحل انجام آن از اختیارات و آزادی عمل برخوردار شود (رابینز، 1383، 928).
مورهد و گریفین (1382، 203): درجه آزادی، استقلال و دخالت داشتن فرد در تنظیم جدول های کاری مربوطه، و روشهای انجام کار.
استقلال یا آزادی عمل در حقیقت به آن ویژگی از کار گفته می شود، که به کارکنان نوعی از اختیار و نظارت بر تصمیمات وابسته به شغل را می بخشد. چنین می نماید که این آزادی واختیار در پدید آوردن احساس مسئولیت درکارگران اثری بنیادی دارد (سنجری کرهرودی، 1380).
همچنین اختیار، میزان استقلال کارکنان در برنامه ریزی و سازماندهی کار است.
خود - مدیریتی ویژگی اساسی کارهای خود کنترل و خودگردان است. در چنین وضعی افراد احساس مسئولیت فردی نیرومندی درباره نتایج کار خود می کنند.
5. بازخورد نمودن نتیجه[8] :
رابینز ( ترجمه اعرابی وپارساییان، 1383، 928) بیان می کند : میزان یا درجه ای که نتیجه حاصل از کارهای انجام شده به فرد داده می شود و اطلاعات در مورد اثر بخشی عملکرد به صورت مستقیم به کارگر یا کارمند داده می شود.
دریافت اطلاعات محیطی را بازخورد می نامند. یعنی فرایندی که بخشی از ستاده به عنوان داده عمل می کند (رابینز، 1383، 34 ).
الگوی ویژگی های شغلی از بسیاری جهات مورد تحقیق قرار گرفته است. نتیجه بیشتر تحقیق ها چارچوب کلی تئوری را تایید می کند (یعنی مجموعه ای از ویژگی های شغلی وجود دارد و این ویژگی ها بر رفتار اثر می گذارند). ولی در مورد اینکه کدام ویژگی ( یا ویژگی ها ) هسته مرکزی را تشکیل می دهند توافق نظر کامل وجود ندارد. همچنین در مورد اینکه احساس نیاز به رشد می تواند به عنوان یک عامل واسطه ای فعالیت کند یا خیر توافق نظر وجود ندارد (رابینز، 1383، 931).
در پژوهش حاضر تعریف مورد نظر ما از ویژگی های شغلی معطوف به دیدگاه الدهام و هاکمن می باشد.
در تعدادی از تحقیقات، تعهد سازمانی متغیر وابسته در نظر گرفته شده است و برخی از عمدهترین عوامل مؤثر بر آن را مورد بررسی قرار دادهاند. در این پژوهش با توجه به سوال آغازین و هدف پژوهش، تعهد سازمانی به عنوان یک متغیر وابسته و ویژگی های شغلی به عنوان متغییر مستقل در نظر گرفته شده است.
.Affective Commitment1
.Continuance Commitment2
.Normative Commitment3
.Skill Variety1
.Task Identity1
.Task Significance2
.Autonomy1
.Feedback2